Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat Képviselő-testületének határozata alapján a Halászbástya felső kilátó szinten lévő beléptető rendszert a Budavári Kapu Kft. üzemelteti.
Ennek megfelelően 2021. szeptember 1-én 9 órától a Halászbástya felső kilátószintje csak díjfizetés ellenében látogatható.
A helyszínen kollégáink nyújtanak segítséget a látogatóknak az automata használatban és a belépésben.
A nyitvatartási idő folyamatos működéssel: 2021. július 1-től december 23-ig 9-órától 19 óráig
Halászbástya felső kilátó szintjére való belépésre jogosító jegyek árait az alábbiakban találhatják meg:
teljes árú jegy ára: 1200 Ft
50 %-os kedvezményes jegy ára: 600 Ft
A 14 év alatti gyermekek és a diákigazolvánnyal rendelkező diákok, Magyarország és az Európai Unió tagországainak nyugdíjas állampolgárai 50%-os kedvezményes belépőjegyet fizetnek.
Jelenleg 3 módon lehetséges belépőjegyet váltani:
– A helyszínen található 2 db automata segítségével. A jegykiadó berendezések több nyelven szolgáltatnak információt és tíz különböző típusú jegyet lehet megvásárolni. Az automaták a Forint érmét, bankjegyet, Euro érmét és bankjegyet fogadnak el. Valamint bankkártyás fizetésre is lehetőség van a Mátyás Templommal szemben lévő berendezésnél.
– csoportos belépőjegy váltásra (minimum 6 fő) egy rövid és egyszerű regisztráció után online is van lehetőség az alábbi linken: www.hbbp.hu
Fontos, hogy a 6 fő vagy annál nagyobb csoport esetén, az arcképes idegenvezetői igazolvánnyal rendelkező idegenvezető díjmentesen mehet be, ezt a rendszer, illetve a helyszínen lévő kollégák tudják biztosítani.
– egyéni jegyek is válthatóak a www.hbbp.hu honlapon keresztül az igényeknek megfelelő fülre kattintva. Ebben az esetben a belépőjegyek ellenértékét bankkártyával tudják rendezni. Egyéni belépőjegy váltásra egy rövid és egyszerű regisztráció után online is van lehetőség.
A belépőjegyekről Áfa-s számla igényelhető.
Áfa-s számla igény esetén kérjük, szíveskedjék Társaságunk elérhetőségeire a jegyeket személyesen Ügyfélszolgálati Irodánkba, postai úton (ebben az esetben az eredeti jegyet kérjük beküldeni) vagy e-mailben eljuttatni a jegyvásárlástól számított 8 naptári napon belül. Az Ügyfélszolgálat címe: Budavári Kapu Kft. Ügyfélszolgálata, 1011 Budapest, Fő utca 15. Elektronikus úton a jól olvasható másolatokat az ugyfelszolgalat@budavarikapu.hu címre szíveskedjenek eljuttatni. Ebben az esetben a számlát is elektronikus levél formájában küldjük el Önöknek. A számla kiállításához az alábbi adatok szükségesek:
– számlakérő neve
– számlakérő címe
– cég esetén a számlakérő adószáma.
Információ
További információkért és felvilágosításért lehetőségük van Kollegánkkal felvenni a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:
– Név: Horváth Márton
– Telefon: +36-20/ 394 9825
– E-mail: halaszbastya@budavarikapu.hu